Brakujący element

Brakujący element  (Missing element) — my book about a man who experienced many interesting adventures in South America.

The main character, Adama Przyłuski, is going to Ecuador with his friend on board the ship “Aldona”. He is fed up with living in Poland and wishes to start a new life in Ecuador. He meets Spaniard who saves him from a scrimmage. He offers Adam to work in Peru. They are going to Tumbes by train. Spaniard is murdered….

It’s a story about life in South America, about partisans, hot girls, bandits, and corrupted politicians.

Jest to powieść sensacyjno-przygodowa o egzotycznym smaczku, w stylu książek z dwudziestego wieku, na których wychowały się pokolenia. Napisałem ją, gdyż zatęskniłem za tego typu literaturą, która dla mnie była taką rozrywką jak dzisiaj jest dla młodych internet. Moja powieść nawiązuje do klasyki tego gatunku i mam nadzieję, że spodoba się Państwu. Starałem się, aby ta pozycja nie była tylko takim tam czytadłem, ale również zmuszała Czytelnika do pewnych refleksji. Opowiada historię człowieka, który wbrew własnej woli wplątał się pewną aferę w Ameryce Południowej, mającej ważki wpływ na jego późniejsze życie. Całość dzieje się na tle rozgrywających się wyborów prezydenckich w Peru, w zaskakujących realiach tamtego państwa. Mam nadzieję, że doskonale odtworzyłem atmosferę tamtego czasu, ale to już Szanowny Czytelniku ocenisz sam.

Leave a comment